ເມື່ອທ່ານຊື້ PEUGEOT ໃໝ່ ທ່ານຈະໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດຈາກການຮັບປະກັນເຕັມຮູບແບບ. ນີ້ລວມມີການສໍາເລັດຮູບການຜະລິດທັງຫມົດ, ການພົ່ນສີ, ແລະຂໍ້ບົກພ່ອງຂອງການຮົ່ວໄຫລ, ແລະໃນບາງກໍລະນີ, PEUGEOT ແມ່ນເກີນຫນ້າທີ່ຕາມກົດຫມາຍຂອງຕົນໃນບາງສະຖານະການ. ການຮັບປະກັນຂອງໂຮງງານ PEUGEOT ແມ່ນຖືກຕ້ອງຢູ່ໃນພາກພື້ນ EU ແລະ 15 ປະເທດ ຫຼື ພາກພື້ນອື່ນໆທີ່ລະບຸໄວ້. ວຽກສ້ອມແປງການຮັບປະກັນດັ່ງກ່າວຈະດໍາເນີນການໂດຍສູນບໍລິການ PEUGEOT ໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າ.
ການຮັບປະກັນທີ່ລວມໄວ້ແລ້ວ
ຂໍ້ບົກຜ່ອງທາງດ້ານການຜະລິດ
ການຄຸ້ມຄອງ:
- ພາກສ່ວນທີ່ຜິດປົກກະຕິ ຍົກເວັ້ນພາກສ່ວນທີ່ເປັນຜົນມາຈາກການນໍາໃຊ້ປົກກະຕິ. (ເຊັ່ນ: ຜ້າເບກ)
ເນື້ອໃນຂອງການຮັບປະກັນ:
- ສ້ອມແປງຫຼືປ່ຽນອາໄຫລ່ທີ່ຜິດປົກກະຕິໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າ.
- ການຊົດເຊີຍຄືນຄ່າສ້ອມແປງ ຫຼື ຄວາມເສຍຫາຍຂອງລົດເກັງ ໃນກໍລະນີທີ່ມີການຂັດຂວາງການຮັບປະກັນ.
ໄລຍະເວລາ/ກມ:
- 2 ປີນັບຈາກມື້ຈັດສົ່ງ.
- ໄລຍະທາງການນໍາໃຊ້ບໍ່ຈໍາກັດ.
ການພົ່ນສີ
ການຄຸ້ມຄອງ:
- ຂໍ້ບົກພ່ອງຂອງການພົ່ນສີລົດ ຫຼື ການພົ່ນສີເຄືອບເງົາ ຂອງໂຄງສ້າງຕົ້ນສະບັບໂຕລົດ.
ເນື້ອໃນຂອງການຮັບປະກັນ:
- ການພົ່ນສີບາງສ່ວນໃຫ້ຄືນ ຫຼື ການພົ່ນສີຄືນໃໝ່ເພື່ອແກ້ໄຂບາງຈຸດທີ່ບົກພ່ອງ ແລະ ບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ.
ໄລຍະເວລາ/ກມ:
- 2 ປີ (ພາຫະນະສ່ວນຕົວ ແລະ ພາຫະນະເພື່ອທຸລະກິດການຄ້າ)
ຂໍ້ບົກຜ່ອງທາງດ້ານການຜະລິດ
ການຄຸ້ມຄອງ:
- ຮອຍແຕກ: ການ ເຂົ້າຂີ້ຫມ້ຽງຈາກພາຍໃນເຖິງພາຍນອກຂອງໂຄງສ້າງໂຕລົດ
ເນື້ອໃນຂອງການຮັບປະກັນ:
- ການສ້ອມແປງ ຫຼື ປ່ຽນພາກສ່ວນທີ່ມີຂໍ້ບົກພ່ອງ ຈາກການເຂົາຂີ້ຫມ້ຽງຢ່າງ ຊັດເຈນ.
ໄລຍະເວລາ/ກມ:
- 12 ປີ (ພາຫະນະສ່ວນຕົວ)
- 5 ປີ (ຍານພາຫະນະ ເພືຶອ ທຸລະກິດ ການຄ້າ)
ລົດລະບົບໄຟຟ້າ
ເນື້ອໃນຂອງການຮັບປະກັນ:
- ນອກຈາກການຄຸ້ມຄອງທີ່ໄດ້ກ່າວມາ ພາຫະນະໄຟຟ້າ ແລະ ໄຮບິດຍັງມາພ້ອມກັບການຮັບປະກັນ 8 ປີສຳລັບແບັດເຕີຣີ.
ການຮັບປະກັນຂອງເຈົ້າເຮັດວຽກແນວໃດໃນ 6 ຈຸດ?
ຂ້ອຍຈະຊອກຫາຂໍ້ມູນລາຍລະອຽດກ່ຽວກັບການຮັບປະກັນໄດ້ແນວໃດ?
ທ່ານສາມາດຊອກຫາຂໍ້ມູນລາຍລະອຽດກ່ຽວກັບການຮັບປະກັນທີ່ທ່ານເປັນເຈົ້າຂອງຢູ່ໃນຄູ່ມືການບໍາລຸງຮັກສາແລະການຮັບປະກັນທີ່ທ່ານໄດ້ຮັບໃນເວລາທີ່
ທ່ານຊື້ລົດ PEUGEOT. ທ່ານຍັງສາມາດອ່ານຂໍ້ກໍານົດແລະເງື່ອນໄຂທົ່ວໄປຂອງການຮັບປະກັນ:
ການຮັບປະກັນເຮັດວຽກແນວໃດ?
ຖ້າຫາກທ່ານມີເຫດການຫຼັງຈາກການຊື້ PEUGEOT ຂອງທ່ານ (ລົດເປ່ເພເສຍຫາຍ, ສີລົດມີຈຸດບົກຜ່ອງ, ການມີຮອຍແຕກຂອງໂຕລົດ), ເຊີນຊົມ ສູນບໍລິການຂອງ PEUGEOT ທີ່ມີຄູ່ມືການບໍາລຸງຮັກສາ ແລະ ການຮັບປະກັນໄວ້ບໍລິການທ່ານ. ມີພຽງແຕ່ຊ່າງ PEUGEOT ທີ່ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດສາມາດປະເມີນວ່າຂໍ້ບົກພ່ອງສາມາດສ້ອມແປງໄດ້ພາຍໃຕ້ການຮັບປະກັນທາງການຄ້າຂອງ PEUGEOT.
ຈະເປັນແນວໃດຖ້າຂ້ອຍມີການຊຳລຸດໃນຂະນະທີ່ຢູ່ພາຍໃຕ້ການຮັບປະກັນ? ມັນຈະເປັນແນວໃດ?
ຖ້າພາຫະນະມີການເປ່ເພ ທ່ານຄວນຕິດຕໍ່ກັບ ທີມງານຊ່ວຍເຫລືອສ້ອມແປງລົດບົນທ້ອງຖະຫນົນຂອງ PEUGEOT ທັນທີ ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງເຮົາຈະຊ່ວຍຈັດກາານກັບເຫດການໄດ້ຢ່າງດີທີ່ສຸດພາຍໃນເວລາທີ່ວ່ອງໄວທີ່ສຸດ ນອກຈາກນີ້ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັ້ງໝົດ ສຳລັບການເປ່ເພ ຫຼື ບໍລິການລົດລາກຈະຖືກ ຄຸ້ມຄອງຈົນກວ່າທ່ານຈະມາຮອດ ສູນສ້ອມແປງຂອງ peugeot ທີ່ໃກ້ທີ່ສຸດ ( ພາຍໃນລັດສະໝີສູງສຸດ 100 ກິໂລແມັດ ) ຫາກເວລາສ້ອມແປງລົດຂອງທ່ານໃຊ້ເວລາຫຼາຍກວ່າ 2 ຊົ່ວໂມງ ຊ່າງທີ່ປະຈະສູນສ້ອມແປງຈະມີການສະເໜີເຄື່ອງມື ຄວບຄຸມໃຫ້ທ່ານເພື່ອດຳເນີນການຕໍ່ໃນການເດີນທາງຂອງທ່ານ.
ການຕໍ່ອາຍຸການຮັບປະກັນຫຼັງຈາກການຊື້.
ທ່ານສາມາດສະຫມັກຂໍຕໍ່ອາຍຸການຮັບປະກັນໄປຈົນກ່ວາມື້ສຸດທ້າຍຂອງການຮັບປະກັນຕາມສັນຍາຂອງທ່ານ. ຖ້າທ່ານຕ້ອງການດຳເນີນການໃນສັນຍານີ້ ພຽງແຕ່ຕິດຕໍ່ຮ້ານຕົວແທນຂອງທ່ານ.
ໃນກໍລະນີຂາຍລົດຕໍ່ ການຮັບປະກັນຈະໝົດອາຍຸຫຼືບໍ່?
ການຮັບປະກັນຂອງທ່ານສາມາດໂອນໄປໃຫ້ເຈົ້າຂອງລົດໃໝ່ໄດ້ ແລະເງື່ອນໄຂດຽວກັນຂອງສ່ວນທີ່ເຫຼືອຂອງສັນຍາ.
ຂ້ອຍສາມາດຕິດຕໍ່ໃຜໄດ້ຖ້າຂ້ອຍມີຄໍາຖາມກ່ຽວກັບການຮັບປະກັນ?
ທ່ານສາມາດຊອກຫາຂໍ້ມູນການຮັບປະກັນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງທັງຫມົດໃນຄູ່ມືການບໍາລຸງຮັກສາແລະການຮັບປະກັນທີ່ທ່ານໄດ້ຮັບຫຼັງຈາກການຈັດສົ່ງລົດ. ຖ້າທ່ານມີຄໍາຖາມເພີ່ມເຕີມ ກະລຸນາຕິດຕໍ່ສູນບໍລິການລົດ PEUGEOT.