ໃໝ່ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ກຳລັງຂອງສິງ !
ໃໝ່ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ຖືເປັນການກັບມາຂອງຍີ່ຫໍ້ ເປີໂຢ ສູ່ຕະຫຼາດລົດກະບະດ້ວຍການນຳສະເໜີລຸ້ນ ກະບະ 2 ປະຕູຕອນດຽວ, ກະບະ 2 ປະຕູ ແລະ ກະບະ 4 ປະຕູ 2 ຫາ 6 ບ່ອນນັ່ງ ຈັກກາຊວນ ຫຼື ແອັດຊັງ ລວມເຖິງອຸປະກອນເສີມອີກຫຼາກຫຼາຍ ເພື່ອຕອບສະໜອງການເຮັດວຽກຂອງທ່ານ ແລະ ກິດຈະກຳຂອງຄອບຄົວ.
ໃໝ່ ລົດກະບະ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ໜ້າສົນໃຈດ້ວຍການນຳສະເໜີຄວາມລົງໂຕ ລະຫວ່າງການມີພື້ນທີ່ໃນໂຕລົດທີ່ເໝາະສົມ ແລະ ພື້ນທີ່ຂອງຫ້ອງໂດຍສານທີ່ສະດວກສະບາຍ ໂດຍບໍ່ເສຍພື້ນທີ່ບັນທຸກ ເນື່ອງຈາກພື້ນທີ່ບັນທຸກຂອງ ແລນເທັກ ນັ້ນກວ້າງທີ່ສຸດໃນຕະຫຼາດ !
ຈຸດເດັ່ນອື່ນໆຂອງລົດ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ລຸ້ນໃໝ່ຄືຄວາມສາມາດໃນການປັບແຕ່ງ, ລັກສະນະການຂັບເຄື່ອນໃນທາງຂອງ ເປີໂຢ ແລະ ການອອກແບບທີ່ແຂງແກ່ງ ໂດຍຍັງຄົງຮູບແບບໄປຕາມພື້ນຖານຂອງລົດ ກະບະ<< ສໍາລັບໂຕນດຽວ>> ຄວາມຈຸບັນທຸກທີ່ສຳຄັນ, ຄວາມສາມາດໃນການລາກ ແລະ ຄວາມສາມາດໃນການເດີນທາງ (ອອບໂຣດ).
ກະບະລົດມີພື້ນທີ່ກວ້າງທີ່ສຸດໃນຕະຫຼາດ
ສິ່ງສຳຄັນສຳລັບລົດປິກອັບຄືກະບະ, ແລະ ກະບະຂອງລົດ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ລຸ້ນໃໝ່ນີ້ທີພື້ນທີ່ກວ້າງທີ່ສຸດເມື່ອທຽບກັບລົດລຸ້ນອື່ນໃນຕະຫຼາດ
- ຄວາມກວ້າງລະຫວ່າງຊຸ້ມລໍ້ 1,22 ແມັດ
- ຄວາມຍາວ 1,63 ແມັດ ໃນຫ້ອງໂດຍສານຄູ່
- ຄວາມຍາວ 2,43 ແມັດ ໃນຫ້ອງໂດຍສານດ່ຽວ
- ຄວາມກວ້າງ 1,60 ແມັດ
- ຄວາມເລິກ 500 ມິລີແມັດ
ນ້ຳໜັກບັນທຸກ 1 ໂຕນ ແລະ ສາມາດບັນທຸກໄດ້ສູງສຸດ 1,3 ໂຕນ ໂດຍພື້ນທີ່ບັນທຸກໄດ້ຮັບແສງສະຫວ່າງຈາກໄຟ LED ແລະ ຍັງສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ອຸປະກອນເສີມເຂົ້າກັບປັກສຽບ 12ໂວນ ທີ່ໄດ້ຮັບການອອກແບບມາເປັນພິເສດ ເພື່ອຄວາມສະດວກສະບາຍໃນການໃຊ້ງານ
ດ້ວຍໄລຍະຫ່າງທີ່ວ່າງກ້ອງລົດທີ່ສູງເຖິງ 214 ຫາ 235 ມມ. ຂື້ນຢູ່ກັບລົດກະບະ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ລຸ້ນໃໝ່ ມີທຸກພື້ນຖານຂອງໂລກຂອງລົດກະບະ ໂດຍມີຕົວເລືອກລະຫວ່າງການຂັບເຄື່ອນ 2 ລໍ້ ຫຼື 4 ລໍ້ ດ້ວຍໂຄງສ້າງທີ່ຖືກປັບແຕ່ງໃຫ້ເໝາະສົມສຳລັບການຂື້ນເຂົາ ໂດຍການຫຼຸດຄວາມຍາວຂອງການລ້ຽວ ແລະ ທ້າຍລົດເພື່ອໃຫ້ມຸມການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ການອອກໂຕເໝາະສົມຫຼາຍຂື້ນ ເຊັ່ນດຽວກັບລຸ້ນ 4x2 ດ້ວຍການຂັບເຄື່ອນລໍ້ຫຼັງ ແລະ ການອອກແບບນີ້ໃຫ້ປະໂຫຍດຈາກນ້ຳໜັກທີ່ຢູ່ເທິງລໍ້ຫຼັງເຊິ່ງເຮັດໃຫ້ມີສະຖຽນລະພາບຫຼາຍຂື້ນເມື່ອລົດບັນທຸກຫຼາຍ ແຮງລາກແກ່ກໍ່ຈະຍິ່ງຫຼາຍຂື້ນ ໃນທຳນອງດຽວກັນ ລຸ້ນ 4x4 ໄດ້ຮັບປະໂຫຍດຈາກການເພີ່ມກ່ອງເກຍ ແລະ ລ໋ອກເຟືອງທ້າຍ ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບການຍຶດເກາະໃນທຸກສະພາບຂອງຖະໜົນ.
ຄວາມສະດວກສະບາຍເປັນໜຶ່ງໃນຈຸດແຂງຂອງລົດກະບະ ເປີໂຢ ແລະ ມີພື້ນທີ່ກວ້າງຂວາງໃນຫ້ອງໂດຍສານເພື່ອຮອງຮັບສິ່ງຂອງໃນຊີວິດປະຈຳວັນຂອງທ່ານ.
ຄວາມປອດໄພ
ປອດໄພດ້ວຍຖົງລົມນິລະໄພ 6 ຈຸດ ແລະ ESP ພ້ອມມີໜ້າທີ່ດັ່ງນີ້ :
- Hill Descent Cont, ເຊິ່ງເປັນລະບົບທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ລົດຮັກສາຄວາມໄວຕ່ຳຫຼາຍ ແລະ ຫັນໄປສົນໃຈການບັງຄັບລ້ຽວພຽງຢ່າງດຽວ ໃຫ້ການຄວບຄຸມຄວາມປອດໄພໃນສະຖານະການທີ່ຮູ້ກັນດີວ່າເປັນເລື່ອງຍາກ.
- TCS (ເສີມການຍຶດເກາະຖະໜົນ) ສຳລັບລຸ້ນ 4x2 ແລະ 4x4 ທີ່ຕິດຕັ້ງ ESP,
- Trailer-Sway Control , ເມື່ອລາກແກ່ ESP ຈະເຮັດວຽກໂດຍກົງທັນທີ່ເມື່ອເກີດການແກວ່ງ
ຂໍ້ສຸດທ້າຍ ເປີໂຢ ແລນແທັກ ໃໝ່ ອາດຕິດຕັ້ງ Lane Departure Warning ເຊິ່ງຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຢູ່ໃນເລນຜ່ານການແຈ້ງເຕືອນດ້ວຍສຽງ ແລະ ຮູບ.
« HILL DESCENT CONTROL »
" HILL DESCENT CONTROL " (HDC) ເຮັດໜ້າທີ່ຊ່ວຍລົງທາງຄ້ອຍທີ່ເຮັດໃຫ້ການຄວບຄຸມລົດ ແລະ ວິທີໂຄ້ງເທິງທາງຄ້ອຍໄດ້ຢ່າງສົມບູນແບບ ແລະ ປອດໄພ, ນີ້ເປັນນະວັດຕະກຳໃໝ່ເພາະສາມາດຮັກສາລົດໄວ້ທີ່ຄວາມໄວຕ່ຳ ເຮັດໃຫ້ຄວບຄຸມ ແລະ ປອດໄພ.
ລະບົບກວດຈັບລົມຢາງລົດ
ລະບົບແຈ້ງເຕືອນການຂ້າມເສັ້ນທາງໂດຍບໍ່ໄດ້ຕັ້ງໃຈ
ລະບົບກວດຈັບການຂ້າມເສັ້ນທາງໂດຍບໍ່ໄດ້ຕັ້ງໃຈ L’Alerte de Franchissement Involontaire de Ligne (AFIL) ຂອງເສັ້ນທາງທີ່ມີເຄື່ອງໝາຍຂັ້ນ ຫຼື ບໍ່ຂັ້ນເທິງຫົນທາງ ໂດຍໃຊ້ກ້ອງທີ່ຈັບພາບ ແລະ ຮູ້ຈັກເສັ້ນທາງ ຫາກມີການຂັບອອກນອກເສັ້ນທາງໂດຍບໍ່ໄດ້ຕັ້ງໃຈ ລະບົບຈະວິເຄາະພາບແລ້ວແຈ້ງເຕືອນດ້ວຍສຽງ ແລະ ພາບ ເພື່ອໃຫ້ຄົນຂັບຮັບຮູ້ເຖິງສະພາບແວດລ້ອມ ແລະ ຂັບລົດຢ່າງປອດໄພ ໂດຍລະບົບຈະເຮັດວຽກເມື່ອຄວາມໄວຂອງລົດຫຼາຍກວ່າ 65 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງ ແລະ ຄົນຂັບຈະຂາດຄວາມໝັ້ນໃຈໃນການຂັບຂີ່ ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍຫຼຸດຄວາມສ່ຽງຂອງການເກີດອຸບັດຕິເຫດໃນການຂັບລົດຂ້າມເສັ້ນທາງໂດຍບໍ່ໄດ້ຕັ້ງໃຈໃນລະວ່າງການຂັບຂີ່ເສັ້ນທາງທີ່ມີຄວາມສ່ຽງສູງ ຫຼື ເສັ້ນທາງທີ່ມີຄວາມໄວ.
ໃນເມືອງ, ຫົນທາງ, ທາງຫຼວງ, ທາງຍາກ ຫຼື ທັງ 4 ແບບ?
ບໍ່ມີບັນຫາກັບລົດລຸ້ນໃໝ່ຂອງ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ເນື່ອງຈາກມີເຄື່ອງຈັກຫຼາຍລຸ້ນທີ່ເໝາະສົມກັບການໃຊ້ງານກັບລົດລຸ້ນນີ້
- ເຄື່ອງຈັກ ກະຊວນ ຂະໜາດ 1,9 ລິດ ທີ່ເພີ່ມກຳລັງໄດ້ເຖິງ 150 ແຮງມ້າ ດ້ວຍໂທເບີຄອມເພຣສເຊີຣ໌ ແລະ ວາລ໌ວ 16 ໂຕ ໂດຍມີແຮງບິດສູງເຖິງ 350 ນິວຕັ້ນແມັດ ແລະ ເກຍອັດຕະໂນມັດທີ່ມີໄລຍະສັ້ນເຮັດໃຫ້ເປັນລົດກະບະທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ ແລະ ນ້ຳໜັກບັນທຸກທີ່ສູງ ນອກຈາກນີ້ຍັງມີການກະຈາຍຫ່ວງໂສ້ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບໃນການບຳລຸງຮັກສາ ແລະ ເຄື່ອງຈັກທີ່ມີປະສິດຕິພາບນີ້້ໃຫ້ການຄວບຄຸມການໃຊ້ງານແບບປະສົມ ທັງແບບເປົ່າ ແລະ ແບບບັນທຸກ ເພື່ອຫຼຸດຕົ້ນທຶນການໃຊ້ປະຈຳວັນ.
- ເຄື່ອງຈັກ ແອັດຊັງ ຂະໜາດ 2.4 ລິດ ໃຫ້ກຳລັງ 210 ແຮງມ້າ ດ້ວຍໂທເບີຄອມເພຣສເຊີຣ໌ ແລະ ວາລ໌ວ 16 ໂຕ ແຮງບິດ 320 ນິວຕັ້ນແມັດ ມີໃຫ້ເລືອກຕັ້ງແຕ່ 2000 ຮອບຕໍ່ນາທີ ເຖິງ 4000 ຮອບຕໍ່ນາທີ ຄ່າເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ມາຈາກເຕັກໂນໂລຢີການປັບເວລາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງຂອງເພົາລູກບ້ຽວໄອດີ ແລະ ອາຍເສຍ ໂດຍມີຈຸດປະສົງເພື່ອເພີ່ມປະສິດພິພາບໃນການໃຊ້ພະລັງງານ ຫຼຸດການໃຊ້ນ້ຳມັນ ແລະ ການປ່ອຍສານພິດທາງອາກາດ.
ຂັ້ນໄດ, ລະບົບປ້ອງກັນກະບະແບບເທີໂທຟອມ, ຫຼັງຄາແຂງແບບເຄືອບ, ເສົາຄ້ຳແບບມີຫຼັງຄາ, ສັນຍານເຕືອນ, ແຜ່ນກັນຮອຍ....ລວມແລ້ວມີອຸປະກອນເສີມສະເພາະຫຼາຍກວ່າ 40 ລາຍການໃຫ້ເລືອກ!
ບໍ່ວ່າຈະເປັນຄວາມສວຍງາມ ການໃຊ້ງານຈິງ ເຕັກນິກ ຫຼື ລວມທັງອີເລັກໂທນິກອຸປະກອນເສີມທັງໝົດສຳລັບລົດກະບະ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ໃໝ່ ໄດ້ຜ່ານການກວດສອບຄວາມຖືກຕ້ອງ ແລະ ການທົດສອບຄວາມທົນທານທຽບເທົ່າອຸປະກອນມາດຕະຖານ ແລະ ຊ່ວຍໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ສາມາດປັບປ່ຽນ ເປີໂຢ ແລນເທັກ ໃຫ້ເໝາະສົມກັບທຸກສະຖານະການ.